NOWA CENTRALA TELEFONICZNA W STRAŻY MIEJSKIEJ

Drukuj
PDF

TEL S1Straż Miejska w Skierniewicach informuje, że dla poprawy jakości obsługi klienta z dniem 19.02.2015 r. wprowadziła rejestrator rozmów przychodzących i wychodzących dla numerów 986 i 46 833 37 79.

Rejestracja prowadzonych rozmów ma na celu podwyższenie standardów obsługi klienta, gdyż daje między innymi możliwość oddzwonienia do osoby, która do nas dzwoniła, a dyżurny w danym momencie nie mógł odebrać telefonu.

Ponadto dostęp do zarejestrowanych rozmów jest przydatny w celu:

•    rozwiązywania sytuacji konfliktowych na odcinku Straż Miejska – Obywatel, kiedy to jedna ze stron nie pamięta wcześniejszych między stronami ustaleń,
•    daje możliwość zabezpieczenia jednostki przed wyciekiem informacji na zewnątrz,
•    nagrane rozmowy mogą służyć jako materiał dowodowy w postępowaniach wyjaśniających.

Mamy nadzieję, że to rozwiązanie techniczne pozwoli podnosić jakość naszej pracy poprzez wychwytywanie złych i dobrych praktyk w obsłudze Klienta.
Straż Miejska w Skierniewicach będzie systematycznie wprowadzała nowe rozwiązania organizacyjne i techniczne, które będą służyły poprawie jakości i skutecznemu działaniu funkcjonariuszy, co pozwoli zapewnić ład i porządek oraz  bezpieczeństwo mieszkańców.

Uprawnienia strażników

Uprawnienia Strażnik wykonując zadania ma prawo do:udzielania pouczeń, legitymowania ... WIĘCEJ ...

Kierownictwo

KOMENDANTKomendant - Artur GłuszczDo zadań Komendanta Straży należy planowanie ... WIĘCEJ...

Akty Prawne

aktyprawnePodstawowe akty prawne regulujące działalność straży miejskich... WIĘCEJ...

Informacje podstawowe

InfoStraż Miejska w Skierniewicach pracuje codziennie w godzina 7:00 do 23:00... WIĘCEJ ...