23 lutego 2015
|Straż Miejska w Skierniewicach informuje, że dla poprawy jakości obsługi klienta z dniem 19.02.2015 r. wprowadziła rejestrator rozmów przychodzących i wychodzących dla numerów 986 i 46 833 37 79.
Rejestracja prowadzonych rozmów ma na celu podwyższenie standardów obsługi klienta, gdyż daje między innymi możliwość oddzwonienia do osoby, która do nas dzwoniła, a dyżurny w danym momencie nie mógł odebrać telefonu.
Ponadto dostęp do zarejestrowanych rozmów jest przydatny w celu:
• rozwiązywania sytuacji konfliktowych na odcinku Straż Miejska – Obywatel, kiedy to jedna ze stron nie pamięta wcześniejszych między stronami ustaleń,
• daje możliwość zabezpieczenia jednostki przed wyciekiem informacji na zewnątrz,
• nagrane rozmowy mogą służyć jako materiał dowodowy w postępowaniach wyjaśniających.
Mamy nadzieję, że to rozwiązanie techniczne pozwoli podnosić jakość naszej pracy poprzez wychwytywanie złych i dobrych praktyk w obsłudze Klienta.
Straż Miejska w Skierniewicach będzie systematycznie wprowadzała nowe rozwiązania organizacyjne i techniczne, które będą służyły poprawie jakości i skutecznemu działaniu funkcjonariuszy, co pozwoli zapewnić ład i porządek oraz bezpieczeństwo mieszkańców.