Ważniejsze wydarzenia w okresie od 9 do 15 kwietnia 2017 r.
18 kwietnia 2017
W analizowanym okresie, strażnicy podjęli 411 różnego rodzaju interwencji i działań związanych z zapewnieniem ładu i porządku na terenie naszego miasta, z czego:
wszystkich interwencji podjęto – 130,
skontrolowano budynki użyteczności publicznej – 281 (razy),
kontrola nieruchomości, która zakończyła się sporządzeniem protokółu – 0,
przyjęto zgłoszeń od mieszkańców – 67 w tym dotyczących:
- zakłócania porządku publicznego i spokoju - 3,
- zagrożeń w ruchu drogowym – 41,
- ochrony środowiska i gospodarki odpadami – 5,
- zagrożeń życia i zdrowia – 1,
- zagrożeń pożarowych (katastrof) – 1,
- awarie techniczne – 9,
- dzikie zwierzęta (bezpańskie psy i inne) – 7.
Interwencje własne – 63,
udzielono pouczeń (środki oddziaływania wychowawczego) – 36,
ukarano mandatami karnymi sprawców wykroczeń – 7/650 zł.,
skierowano spraw do sądu – 0,
patrole wspólne z policją – 3 (patrol na targowisku miejskim, patrol szkolny),
zabezpieczenia (otwieranie urzędu miasta, posterunki stałe w urzędzie miasta i urzędzie stanu cywilnego, kontrola miejsc zagrożonych według Krajowej Mapy Zagrożeń przygotowanej przez Komendę Miejską Policji w Skierniewicach (działania cykliczne), zabezpieczenie Jarmarku Wielkanocnego, stałe posterunki przy przejściach dla pieszych, kontrola zajęcia pasa drogowego, weryfikacja deklaracji społecznych opiekunów kotów, znakowanie rowerów) – 8,
konwój dokumentów, wartości pieniężnych, asysty urzędnikom – 4,
wystawionych wezwań dot. popełnionych wykroczeń –29,
interwencje z monitoringu/fotopułapki – 1,
przekazano spraw do jednostek współdziałających w zakresie funkcjonowania infrastruktury miejskiej (uszkodzone znaki drogowe; awarie oświetlenia ulicznego, zanieczyszczone chodniki i jezdnie; inne) – 14. tj.
W dniach 09-04-2017r. do 15-04-2017r. funkcjonariusze Straży Miejskiej podczas patrolowania terenu Miasta Skierniewice ujawnili nieprawidłowości związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz nieprawidłowości w infrastrukturze miejskiej:
1. AWARIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO/INNE
- ul. Czysta – brak oświetlenia ulicznego - przekazano do konserwatora,
- ul. Mazowiecka – brak oświetlenia ulicznego - przekazano do konserwatora,
- ul. Strykowska– brak oświetlenia ulicznego - przekazano do konserwatora
2. ZANIECZYSZCZONE DZIAŁKI/DROGI/CHODNIKI
- ul. Rynek – zanieczyszczona ulica – przekazano do Wydz. Gosp. Komun.
3. INNE.
- ul. Batorego – zdechły kot – przekazano do ZUM,
- ul. Al.. Niepodległości – zdechły kot – przekazano do ZUM,
- ul. Prymasowska – bezpański pies – przekazano do ZUM,
- ul. Konarskiego – bezpański pies – przekazano do ZUM,
- ul. Domarasiewicza – bezpański pies – przekazano do ZUMul. Iwaszkiewicza – przewrócone pojemniki na odpady wtóre –przekazano do Eco -Regionu.
- ul. Mszczonowska – zanieczyszczony teren przy pojemnikach –przekazano do Eco -Regionu.
- ul. Rawska – zanieczyszczony pas drogowy – przekazano do ZUM,
- ul. Zadębie – rozjeżdżana zdechła kaczka – przekazano do ZUM,
- ul. Trzcińska – zdechły kot – przekazano do ZUM
Powyższe niedociągnięcia przekazano telefonicznie w dniach 09.04.2017r. – 15.04.2017r.
Wybrane interwencje w analizowanym okresie:
Więcej…